Non Fictie/Fictie

woensdag 4 oktober 2017

reanimatie

Als al een tijd de woorden en de zinnen niet meer zomaar je hoofd in komen vliegen als je op de fiets zit of onder de douche staat, dan is het tijd voor actie. Zeker als je je blog niet wilt opgeven en je schrijven eigenlijk best wel heel leuk vindt.

En dus besloot ik een cursus Creatief Schrijven te gaan doen. Om weer wat activer bezig te zijn met schrijven, inspiratie op te doen, geprikkeld te worden. En hopelijk weer wat nieuw leven in mijn blog te kunnen blazen.

De komende weken zet ik mijn oefeningen online. Gewoon omdat het kan. En omdat ik hoop dat het een stimulans is daarna door te blijven schrijven. Onderaan de teksten zal ik cursief zetten wat de opdracht was, voordat je je afvraagt waarom ik zo'n vage tekst heb geschreven.

1 opmerking:

  1. ben nu al benieuwd!
    en goed dat iemand opstaat als beschermer van de mensheid; er is immers bijna niets ergers dan je afvragen. dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen