Non Fictie/Fictie

maandag 28 februari 2011

babypraat

9 maanden lang was nano in de ban van Zusje. Een samenvatting in 6 soundbites:


Juni 2010

Mama, gaan jullie nou nog een babytje maken of kunnen jullie dat alleen in Afrika?

Juni 2010

Papa, je moet wel opschieten met een baby maken, want dan kan die nog tegelijk met mij naar school.

September 2010

Waar hebben jullie dat baytje eigenlijk gemaakt? In een meer?
Nee gewoon thuis.
Ow, waarom was ik er niet bij dan?
Omdat papa's en mama's dat soort dingen liever alleen doen. Als jij later ooit met een vriendinnetje een babytje wil maken, dan doen jullie dat ook liever met z'n tweetjes.
Nee hoor, jij mag gewoon erbij, dat lijkt me wel gezellig!!

September 2010

Als jij dood gaat, dan zorg ik wel voor mijn zusje hoor. Maar dan moet je niet dood gaan als ze een baby is, want ik heb geen melk in mijn borsten.

2 Februari 2011
Wil je weten hoe ze heet?
ja!
Zoë!
Huh?? Hoe weet jíj dat????

Februari 2011

-ik tegen zoë- Wat ben je toch een klein beestje
ja, ik vind haar ook een klein beestje, ze lijkt wel op een stier!






3 opmerkingen:

  1. wat schattig die uitspraken een wondertje...nee twee wondertjes, wanneer is ze geboren en wanneer komt pappa weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou hem kunnen houden aan #4, als een echte Ssenga ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En een prachtige stier it is..
    Heerlijke Nano-uitspraken..

    BeantwoordenVerwijderen