Non Fictie/Fictie

vrijdag 28 januari 2011

bolle buiken parade

Nog een paar dagen/weken en het is voorbij met het trots in de spiegel kijken hoe mijn buik gegroeid is. Met het uit de kast trekken van de kledingstukken die de buik het best naar voren laten komen. Dan hangt er waarschijnlijk een lege doch aanwezige buik, door mijn beide kinderen voorzien van een zebra-motief. Moet ik weer op zoek naar kleding die die buik zo veel mogelijk verbergt. Tot zolang geniet ik nog maar heel even van mijn bol buikje. Zie hier het overzicht van de afgelopen maanden:


27 weken:



29 weken:



32 weken:



35 weken:



39 weken:


6 opmerkingen:

  1. wat schattig deze samen act, eefju sterkte met bevallen en straks heb je twee van zulke prachtkinders... proficiat liefs mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. poehee eefju... is de rek er nog niet uit?
    sterkte nog de laatste dagen en tot zondag!

    groeten,
    hods

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oow wat een fraaie buik!!! kan niet anders dan dat daar een fraai kindje in zit. En die zebra streepjes...tja, een soort streepjes code die bij elk nieuw product horen, tegenwoordig. Voor het geval je wil ruilen....

    En voor uitgelubberde buiken hebben ze fitness toestellen en zelfcorrigerend ondergoed. Vroeger gewoon corset geheten, met veters om de boel flink in te snoeren. Ik heb er nog wel een paar liggen. Nog niet gebruikt voor mijn beelden. Mag je wel lenen.

    Doe maar even heeeel relaxt en verzamel energie voor de grote komst van de kleine uk. WE duimen dat het allemaal goed verloopt en geen uitputtingsslag wordt.
    Liefs, dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en dat je bij die foto van 27 weken al denkt: 'nou, dat is een behoorlijke buik' en hij (zij...) wordt alleen maar dikker!!

    vandaag was overigens een prima moment geweest voor de komst van die kleine; ik had een ellenlange meeting...

    tm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie samenvatting. Lijkt al een beetje op afscheid nemen van je bolle buikje. En je hebt gelijk, van zo'n mooie periode mag je best gepast afscheid nemen. En je buikje is ook wel aan dat afscheid toe zo te zien, hoewel Nano dan zijn zachte stoeltje moet missen ;)
    Heeeeel veel succes en ik ben zo benieuwd! Anders jullie wel.
    Knuffie aan Nano.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sinds 35 weken hangt er zelfs een roze lintje naast ;-)
    geniet van de laatste dagen zwanger zijn, en veel succes en sterkte met de bevalling!

    x linda

    BeantwoordenVerwijderen