Non Fictie/Fictie

zondag 20 juli 2014

Mama......!

20 juli 2014 08.00 - 21.15

Mama, mag ik op je kussen?
Mama, je moet meer opschuiven!
Mama, wil je mijn deken pakken?
Mama, mag ik televisie kijken?
Mama, mogen we crackers?
Mama, wat doen we met die onderbroek op de grond?
Mama, hoeveel crackers mogen we?
Mama, wil jij ze pakken?
Mama, mag ik thee?
Mama, wat is dit voor film?
Mama, waar is het spuitje?
Mama, waarom mag ik niet op de lamp staan?
Mama, mag ik nog een boterham met ei?
Mama, wil je me schuiven?
Mama, mag ik mijn pakje aan?
Mama, mag ik in de kelder kijken?
Mama, wil je mijn telefoon van het dak halen als je hier mee klaar bent?
Mama, heb je een schaar voor mij?
Mama, mag ik twee crackertjes eten?
Mama, wil je mijn pak uitdoen?
Mama, doe je mijn pakje weer aan?
Mama, wil je me schuiven?
Mama, wil je dit even opruimen?
Mama, kijk!
Mama, kijk!
Mama, klaar!
Mama, kom eens, de deur moet open!
Mama, wil je helpen met bouwen?
Mama, mag ik die bak erbij?
Mama, kijk eens hoe hoog mijn gebouw is!
Mama, hij is gevallen, wil jij hem even pakken?
Mama, ga je al bijna koken?
Mama, kijk maar!
Mama, misschien is dit geschikt?
Mama, hier moest ik aan denken toen je het over die spiegeltegels had!
Mama, dit is de schoen van de heks!
Mama, wil je me schuiven?
Mama, ik ga plassen!
Mama, wil je dit even aandoen?
Mama, wil je mijn veter strikken?
Mam, ik kan zo niks horen!
Mama, wat gaan we eten?
Mama, mag ik mijn potje?
Mama, waar is de shampoo?
Mama, je moet komen!
Mama, ik kan niet slapen!
Mama, ik kan écht niet slapen!
Mama, de wasmachine maakt een raar geluid!

2 opmerkingen:

  1. ja mama : zo gaat dat .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het al die tijd gewoon 'mama' blijft!!?? hier is het
    mama.....
    maaaaaaaamaaaaaaa...
    Stupid Mmmmmaammyyyyyy.........
    Iam impressed!!

    Naat-in-Uganda

    BeantwoordenVerwijderen