Non Fictie/Fictie

donderdag 15 oktober 2009

Een kleuter in huis in 6 stillevens






8 opmerkingen:

  1. mooie plaatjes, en oooo zo herkenbaar!!!zo vind ik ook regelmatig het een en ander.. leuk toch als ze zo creatief en inventief zijn!!!
    liefs pino

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Vooral dat krijtje. Daarbij zie ik Nano voor me die zorgvuldig heeft berekend dat dat precĂ­es gaat passen. En ja hoor, inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. te cool!
    en dat flesje op z'n kop heeft hij natuurlijk van zijn moeder, die hele supermarkten op z'n kop zette... ik vraag me dan ook stiekum af hoeveel van deze beelden je zelf hebt geensceneerd.....
    liefs van tm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi eefju leuk dat ik nog steeds op je maillist sta: ik geniet erg van je kunstzinnige blik op de wereld. groet mieke ex-SR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve nano, jij mag met je installaties volgende keer meedoen op een openhuis expositie.
    Ik vind het wankele evenwicht van een pispot op een drinkglas echt geweldig.
    Mama, je kunt alvast een portfolio aanleggen van je zoons werk. Hij mag dan wel niet van tekenen houden, hierin is ie toch erg sterk.
    liefs, dorine

    BeantwoordenVerwijderen